Odwiedza nas 364 gości oraz 0 użytkowników.

Poszukujemy Specjalisty ds. administracji biura

Miejsce pracy: Pierwsze Niepubliczne Przedszkole Terapeutyczne Fundacji SYNAPSIS

ul. Siemieńskiego 21, Warszawa

www.synapsis.org.pl

Wymagania:

  • wykształcenie min. średnie,
  • doświadczenie w koordynowaniu biura (sekretariatu przedszkola),
  • doświadczenie w pracach administracyjnych,
  • biegła obsługa urządzeń biurowych,
  • współpraca w zespole,
  • bardzo dobra organizacja pracy,
  • umiejętność koordynowania kilku zadań jednocześnie.

Zadania:

  • koordynacja pracy sekretariatu Przedszkola SYNAPSIS,
  • przygotowywanie pism/sprawozdań/raportów,
  • przygotowywanie grafików pracy kadry merytorycznej,
  • przygotowywanie dokumentacji formalnej w ramach rozliczeń oświatowych,
  • współpraca z działem kadrowym Fundacji,
  • współpraca z oferentami w ramach działań administracyjnych,
  • koordynacja zespołu z w zakresie realizacji powierzonych zadań,
  • ścisła współpraca z kadrą Przedszkola i pracownikami Fundacji SYNAPSIS,
  • wspomaganie działań w ramach realizowanych projektów.

 

Oferujemy:

  • umowę o pracę w wymiarze 1 etatu
  • pracę w największej i jednej z najprężniej działających w Polsce organizacji pozarządowych, zajmującej się problematyką autyzmu.

Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres: przedszkole@synapsis.org.pl

Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.